Počasí ve městě

Vyhledat v textu

Počasí

Pondělí Polojasno až oblačno s dešťovými přeháňkami 24/13 °C
Úterý Oblačno 21/11 °C
Středa Skoro jasno 22/10 °C
Čtvrtek Zataženo 18/8 °C

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Občan > Aktuality

Aktuality


Vložení vlastní aktuality

Služba "Vložení vlastní aktuality":  Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.) vložena na tuto stránku a zaslána odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

 

Novější 1 3

Prodloužení termínu pro podání přihlášek na obsazení místa ředitele/ředitelky ZŠ a MŠ

Datum konání: 16. 5. 2018

Informace.pngObecní úřad Albrechtice nad Orlicí oznamuje, že u konkursního řízení na obsazení pracovního místa ředitel/ředitelka Základní školy a mateřské školy Albrechtice nad Orlicí vyhlášeného Radou obce  Albrechtice nad Orlicí se prodlužuje termín  pro podání přihlášek z pondělí 16. dubna 2018  na středu 16. května 2018 do 12 hodin.

 

Více informací naleznete v dokumentu "KONKURS" ZDE (formát pdf, vel. 210 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 21. 4. 2018 12:13

Uzavření pracoviště registru řidičů na Městském úřadě Kostelec nad Orlicí

Datum konání: 19. 4. 2018

Informace.pngVe čtvrtek 19. dubna 2018 bude z technických důvodů uzavřeno pracoviště registru řidičů a pracoviště silniční dopravy na Městském úřadě v Kostelci nad Orlicí.


Autor: zveřejnil admin Publikováno 17. 4. 2018 22:38

Uzavření agendy občanských průkazů a agendy cestovních dokladů na MěÚ Kostelec nad Orlicí

Datum konání: 5. 4. 2018 - 6. 4. 2018

Informace.pngDovolujeme si Vás touto cestou informovat, že ve čtvrtek 5. dubna a v pátek 6. dubna 2018 budou pro veřejnost na Městském úřadě Kostelec nad Orlicí zcela uzavřeny agendy občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence obyvatel a přestupková agenda, a to z důvodu jejich stěhování. Od pondělí 9. dubna 2018 tyto agendy již nově naleznete v přízemí budovy B městského úřadu – tzv. nová budova (Dukelských hrdinů čp. 985).

Ing. Jaroslav Kovaříček, CSc., vedoucí odboru Organizačně-správní odbor


Autor: zveřejnil admin Publikováno 2. 4. 2018 22:30

Dlouhodobá nepřítomnost MUDr. Jaroslava Čepelky

Datum konání: 6. 4. 2018 - 30. 6. 2018

Informace.pngPan MUDr. Jaroslav Čepelka oznamuje, že z důvodu plánované operace nebude od pátku 6. dubna 2018 do konce června 2018 přítomen. Zástup bude zajištěn, informace poskytne sestra paní Eva Floriánová. MUDr. Čepelka žádá pacienty, aby se u ní vždy nahlásili.

Pan doktor dále žádá pacienty, aby nejpozději do čtvrtka 5. dubna 2018 předali sestře Floriánové požadavky na vystavení předpisů na dlouhodobě užívané léky. Předpisy na léky budou následně předány do lékárny.


Autor: zveřejnil admin Publikováno 29. 3. 2018 10:53

Mimořádné rozšíření úředních hodin na územních pracovištích Finančního úřadu

Datum konání: 26. 3. 2018 - 6. 4. 2018

Informace.pngFinanční úřad pro Královéhradecký kraj oznamuje mimořádné rozšíření úředních hodin na přelomu března a dubna 2018 platné pro Územní pracoviště v Kostelci nad Orlicí, Dobrušce a Rychnově nad Kněžnou.

 

Přehled úředních hodin na období od pondělí 26. března 2018 do pátku 6. dubna 2018 pro Územní pracoviště Kostelec nad Orlicí a Dobrušku naleznete ZDE (formát pdf, vel. 35,7 kB), pro Územní pracoviště Rychnov nad Kněžnou ZDE (formát pdf, vel. 34,6 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 14. 3. 2018 23:36

Daňová přiznání daně z příjmů fyzických osob bude možné podat na Městském úřadě Borohrádek

Datum konání: 28. 3. 2018

IformaceFU_VyberDanPriznaniBoro2018.pngFinanční úřad pro Královéhradecký kraj, Územní pracoviště v Rychnově nad Kněžnou oznamuje, že i v letošním roce budou pracovníci Finančního úřadu vybírat daňová přiznání daně z příjmů fyzických osob na Městském úřadu Borohrádek, a to ve středu 28. března 2018 od 8 do 12 hodin a od 13 do 16 hodin.

 

Informaci ve formátu vhodném pro stažení naleznete ZDE (formát pdf, vel. 382 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 14. 3. 2018 23:00

Strategie rozvoje města do roku 2028 - dotazník

Datum konání: 14. 3. 2018 - 27. 3. 2018

StrategieRozvojeMesta2028.pngDotazník sloužící jako podklad pro rozhodování o dalším směřování města v rámci připravované Strategie rozvoje města Borohrádek do roku 2028, který byl doručen do všech poštovních schránek můžete vyplnit i elektronicky. K tomu slouží šablona, kterou naleznete ZDE (šablona je ve formátu dotm, vel. 66,2 kB). Vyplněný dotazník zašlete do pondělí 26. března 2018 na e-mailovou adresu podatelna@mestoborohradek.cz

 


Autor: zveřejnil admin Publikováno 14. 3. 2018 12:58

Přerušení dodávky el.energie - Šachov, březen 2018

Datum konání: 20. 3. 2018 - 28. 3. 2018

Informace.png

Společnost ČEZ Distribuce a.s. oznamuje, že v úterý 20. března 2018 v době od 8 do 16 hodin, v úterý 27. března 2018 v době od 7:30 do 15:30 hodin a ve středu 28. března 2018 v době od 8 do 16 hodin bude na Šachově přerušena dodávka elektrické energie. Jedná se o následující nemovitosti: (uvedena jsou čísla popisná nebo evidenční, případně je nemovitost označena parcelním číslem)

 

Šachov - 1, 3, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 33, 34, 36, 37, 38, 39,
40, 41, 43, 44, 46, 47, 49, 51, 53, 54, 55, 56, 60

 

 

CezUrlQR.png

Aktuální informace o případných odstávkách na nadcházejících 15 dní lze získat na webu společnosti ČEZ Distribuce, a.s. ZDE.

 

 

CezUrlRegQR.pngV případě, že chcete informace o odstávkách pro vaše odběrné místo (čp) dostávat v podobě emailové zprávy na svoji emailovou adresu, připravila pro vás společnost ČEZ Distribuce, a.s. jednoduchý registrační on-line formulář, který naleznete ZDE. Po jeho vyplnění (k vyplnění budete potřebovat poslední vyúčtování) a úspěšné registraci si můžete nastavit službu zasílání informačních emailových zpráv. Registrací získáte přístup k dalším informacím, např. historii odečtů.

 

CezUrlRegSmsQR.pngInformace o plánovaných odstávkách můžete dostávat i prostřednictvím informačních SMS. Službu si můžou aktivovat klienti ČEZ Prodej – opět je nutná registrace pomocí jednoduchého on-line formuláře, který naleznete ZDE. Služba je poskytována zdarma.

 

 

Bezplatné telefonní číslo (je k dispozici 7 dní v týdnu, 24 hodin denně) pro hlášení poruch, distribuční požadavky a informace (mimo jiné též o neplánovaném přerušení dodávky elektrické energie) je

 

800 850 860

 

 


Autor: zveřejnil admin Publikováno 11. 3. 2018 18:49

Přerušení dodávky el.energie - březen 2018

Datum konání: 13. 3. 2018 - 29. 3. 2018

Informace.png

Společnost ČEZ Distribuce a.s. oznamuje, že v měsíci březnu 2018 bude v některých částech Borohrádku přerušena dodávka elektrické energie. Jedná se o následující dny a nemovitosti: (uvedena jsou čísla popisná nebo evidenční, případně je nemovitost označena parcelním číslem)

 

V úterý 13. března 2018 v době od 8 do 15 hodin - Husova 31

V úterý 20. března 2018 v době od 8 do 16 hodin - Králka 46

Ve středu 21. března 2018 v době od 7:30 do 17:30 hodin - parc.č. 666/1

Ve čtvrtek 22. března 2018 v době od 7:30 do 17:30 hodin - parc.č. 666/1

V pátek 23. března 2018 v době od 7:30 do 17:30 hodin - parc.č. 666/1

V úterý 27. března 2018 v době od 7:30 do 15:30 hodin - Králka 46

Ve středu 28. března 2018 v době od 8 do 16 hodin - Králka 46

Ve čtvrtek 29. března 2018 v době od 7:30 do 17:30 hodin - parc.č. 666/1

 

CezUrlQR.png

Aktuální informace o případných odstávkách na nadcházejících 15 dní lze získat na webu společnosti ČEZ Distribuce, a.s. ZDE.

 

 

CezUrlRegQR.pngV případě, že chcete informace o odstávkách pro vaše odběrné místo (čp) dostávat v podobě emailové zprávy na svoji emailovou adresu, připravila pro vás společnost ČEZ Distribuce, a.s. jednoduchý registrační on-line formulář, který naleznete ZDE. Po jeho vyplnění (k vyplnění budete potřebovat poslední vyúčtování) a úspěšné registraci si můžete nastavit službu zasílání informačních emailových zpráv. Registrací získáte přístup k dalším informacím, např. historii odečtů.

 

CezUrlRegSmsQR.pngInformace o plánovaných odstávkách můžete dostávat i prostřednictvím informačních SMS. Službu si můžou aktivovat klienti ČEZ Prodej – opět je nutná registrace pomocí jednoduchého on-line formuláře, který naleznete ZDE. Služba je poskytována zdarma.

 

 

Bezplatné telefonní číslo (je k dispozici 7 dní v týdnu, 24 hodin denně) pro hlášení poruch, distribuční požadavky a informace (mimo jiné též o neplánovaném přerušení dodávky elektrické energie) je

 

800 850 860

 

 


Autor: zveřejnil admin Publikováno 11. 3. 2018 18:10

Opakovaný konkurs na obsazení místa ředitele/ředitelky ZŠ a MŠ Albrechtice nad Orlicí

Datum konání: 9. 3. 2018 - 16. 3. 2018

Informace.pngRada obce Albrechtice nad Orlicí vyhlašuje opakované konkursní řízení na obsazení pracovního místa ředitel/ředitelka Základní školy a mateřské školy Albrechtice nad Orlicí. Termín pro podání přihlášek končí v pondělí 16. dubna 2018 ve 12 hodin.

 

Více informací naleznete v dokumentu "KONKURS" ZDE (formát pdf, vel. 139 kB).


Publikováno 9. 3. 2018 1:08

Novější 1 3