Počasí ve městě

Vyhledat v textu

Počasí

Čtvrtek Zataženo 2/-1 °C
Pátek Zataženo 3/0 °C
Sobota Zataženo 3/1 °C
Neděle Zataženo 1/-2 °C

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
27
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
28
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
29
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
Služba pro seniory a osoby v karanténě
..
30
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
31
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
1
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
2
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
3
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
Páteční odstávky dodávky elektrické energie
14 15
16 17 18
Příjem žádostí o dotaci z rozpočtu města Borohrádek na rok 2021
Obnovení spojů veřejné autobusové dopravy
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací a poskytnuté informace

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na městském úřadě v úředních dnech a hodinách:

      Pondělí

    7:30 - 11:30

    12:30 - 17:00

      Středa

    7:30 - 11:30

    12:30 - 17:00

  2. Telefonické podání: pevná linka - 494 381 602, 494 381 603
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@mestoborohradek.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Městský úřad Borohrádek,  Husova 240, 517 24  Borohrádek, případně faxem na číslo 494 381 303.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na městském úřadě v úředních dnech a hodinách:

 Pondělí

7:30 - 11:30

12:30 - 17:00

 Středa

7:30 - 11:30

12:30 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - 494 381 602, 494 381 603

poštou na adresu Městský úřad Borohrádek,  Husova 240, 517 24  Borohrádek

Elektronicky na e-mail: podatelna@mestoborohradek.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: jyybfef
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Městský úřad Borohrádek,  Husova 240, 517 24  Borohrádek
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • Odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazebník

Sazebník úhrad za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.

Formuláře

Výroční zprávy o poskytování informací a poskytnuté informace

Rok   Dokument Datum Poskytnutá informace Obsah žádosti 
2020   13.2.2020 68/2020/MUBK informace o investičních plánech na rok 2020
2019  Výroční zpráva za rok 2019   28.8.2019 759/2019/MUBK dotaz na podání nabídky firmou Domistav CZ a.s. a Dimistav HK s.r.o.
29.1.2019 65/2019/MUBK informace o plánovaných investicích
16.1.2019 39/2019/MUBK informace k přestupkovému řízení
2018 Výroční zpráva za rok 2018  18.1.2018 27/2018/MUBK informace o investičních plánech
2017 Výroční zpráva za rok 2017   23.8.2017 670/2017/MUBK informace o ptácích
18.7.2017 590/2017/MUBK informace o sociálním bydlení
22.6.2017 535/2017/?UBK informace o veřejném osvětlení
23.2.2017 225/2017/MUBK investiční akce v roce 2017
9.2.2017 135/2017/MUBK seznam investičních akcí
 2016   Výroční zpráva za rok 2016 29.11.2016 798/2016/MUBK zápis z jednání RM, odměna ředitelky
19.10.2016 715/2016/MUBK seznam bankovních účtů, dar.smlouvy
9.3.2016 176/2016/MUBK sdělení stanoviska
4.3.2016 164/2016/MUBK seznam investičních akcí
10.2.2016 63/2016/MUBK seznam investičních akcí
2015 Výroční zpráva za rok 2015 23.12.2015 MUBKe - 02140/15  
17.3.2015 193/2015/MUBK  
15.1.2015 23/2015/MUBK  
15.1.2015 22/2015/MUBK  
2014 Výroční zpráva za rok 2014 21.8.2014 448/2014/MUBK  
18.6.2014 253/2014/MUBK  
14.1.2014 618/2013/MUBK  
9.1.2014 617/2013/MUBK  
2013 Výroční zpráva za rok 2013 10.9.2013 459/2013/MUBK  
 20.8.2013 443/2013/MUBK  
29.4.2013 280/2013/MUBK   
29.4.2013 285/2013/MUBK  
24.4.2013 264/2013/MUBK  
12.2.2013 51/2013/MUBK  
2012 Výroční zpráva za rok 2012 12.12.2012 501/2012/MUBK  
17.9.2012 367/2012/MUBK  
22.2.2012 72/2012/MUBK  
2011  Výroční zpráva za rok 2011 3.5.2011 143/2011/MUBK  

Poslední aktualizace 19.2.2020