Na Městském úřadě Kostelec nad Orlicí je dočasně, do odvolání, upraven rozsah úředních hodin takto:
Pondělí |
9 - 12 |
Středa |
13 - 16 |
V případě neodkladných úředních záležitostí, které nelze projednat jinou než osobní formou, je nutné si schůzku domluvit telefonicky předem s příslušným zaměstnancem městského úřadu. Pro telefonní kontakt jsou k dispozici čísla dle telefonního seznamu zaměstnanců, který naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 32,2 kB) nebo na webových stránkách města Kostelec nad Orlicí ZDE (odkaz na externí webové stránky). Vzhledem k výrazně sníženému rozsahu úředních hodin, zajištění snížení kontaktu nejen mezi občany, ale i občany a úředníky na nezbytně nutnou dobu, potřebě zajištění plynulosti chodu jednotlivých agend a neohrožení funkčnosti úřadu, budou v úřední hodiny přednostně vyřizovány občané, kteří si jednání předem telefonicky domluvili.
Bližší informace naleznete na Mimořádném rozhodnutí, které naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 136 kB).