Počasí ve městě

Vyhledat v textu

Počasí

Pátek Polojasno 31/16 °C
Sobota Zataženo 17/12 °C
Neděle Zataženo 20/10 °C
Pondělí Oblačno 19/9 °C

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Zrušení plánovaných akcí
30
Zrušení plánovaných akcí
1
Zrušení plánovaných akcí
2
Zrušení plánovaných akcí
3
Promenádní koncert plný díků
Zrušení plánovaných akcí
4
Zrušení plánovaných akcí
5
Zrušení plánovaných akcí
6
Zrušení plánovaných akcí
7
Zrušení plánovaných akcí
8
Splátky v době koronavirové, aneb jak řešit dluhy
Zrušení plánovaných akcí
9
Zrušení plánovaných akcí
10
Zrušení plánovaných akcí
11
Zrušení plánovaných akcí
12
Zrušení plánovaných akcí
13
Zrušení plánovaných akcí
14
Zrušení plánovaných akcí
15
Zrušení plánovaných akcí
16
Zrušení plánovaných akcí
17
Zrušení plánovaných akcí
18
Zrušení plánovaných akcí
19
Zrušení plánovaných akcí
20
Zrušení plánovaných akcí
21
Zrušení plánovaných akcí
22
Zrušení plánovaných akcí
23
Zrušení plánovaných akcí
24
Zrušení plánovaných akcí
25
Zrušení plánovaných akcí
26
Zrušení plánovaných akcí
27
Zrušení plánovaných akcí
28
Zrušení plánovaných akcí
29
Zrušení plánovaných akcí
30
Zrušení plánovaných akcí
31
Zrušení plánovaných akcí
1
Zrušení plánovaných akcí
2
Zrušení plánovaných akcí
Drobečková navigace

Úvod > Občan > Aktuality > Dočasná změna rozsahu úředních hodin na Městském úřadě Kostelec nad Orlicí

Dočasná změna rozsahu úředních hodin na Městském úřadě Kostelec nad Orlicí



Datum konání:
19.3.2020

Informace.pngNa Městském úřadě Kostelec nad Orlicí je dočasně, do odvolání, upraven rozsah úředních hodin takto:

Pondělí 9 - 12
Středa 13 - 16

V případě neodkladných úředních záležitostí, které nelze projednat jinou než osobní formou, je nutné si schůzku domluvit telefonicky předem s příslušným zaměstnancem městského úřadu. Pro telefonní kontakt jsou k dispozici čísla dle telefonního seznamu zaměstnanců, který naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 32,2 kB) nebo na webových stránkách města Kostelec nad Orlicí ZDE (odkaz na externí webové stránky). Vzhledem k výrazně sníženému rozsahu úředních hodin, zajištění snížení kontaktu nejen mezi občany, ale i občany a úředníky na nezbytně nutnou dobu, potřebě zajištění plynulosti chodu jednotlivých agend a neohrožení funkčnosti úřadu, budou v úřední hodiny přednostně vyřizovány občané, kteří si jednání předem telefonicky domluvili.

Bližší informace naleznete na Mimořádném rozhodnutí, které naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 136 kB).