Počasí ve městě

Vyhledat v textu

Počasí

Neděle Jasno 15/5 °C
Pondělí Zataženo 14/9 °C
Úterý Zataženo 12/9 °C
Středa Polojasno 13/4 °C

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Zrušení plánovaných akcí
29
Odpolední odstávka dodávky elektrické energie
Zrušení plánovaných akcí
30
Dopolední odstávky dodávky elektrické energie
Výluka na trati 020 v úseku Borohrádek - Týniště nad Orlicí
Zrušení plánovaných akcí
1
Výluka na trati 020 v úseku Borohrádek - Týniště nad Orlicí
Změna otevírací doby na pobočce České pošty v Borohrádku
2
Výluka na trati 020 v úseku Borohrádek - Týniště nad Orlicí
3
Výsledky voleb do Senátu Parlamentu ČR konaných dne 2.10. – 3.10.2020
Výsledky voleb do zastupitelstev krajů konaných dne 2.10. – 3.10.2020
4
5 6 7 8 9
Další uzavření sokolovny
10
Další uzavření sokolovny
11
Další uzavření sokolovny
12
Další uzavření sokolovny
13
Další uzavření sokolovny
14
Další uzavření sokolovny
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
15
Další uzavření sokolovny
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
16
Další uzavření sokolovny
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
17
Další uzavření sokolovny
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
18
Další uzavření sokolovny
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
19
Další uzavření sokolovny
Omezení provozu regionální autobusové a železniční dopravy
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
20
Další uzavření sokolovny
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
21
Další uzavření sokolovny
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
..
22
Další uzavření sokolovny
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
Uzavření knihovny
23
Další uzavření sokolovny
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
24
Další uzavření sokolovny
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
Výlov rybníka Pilský
Výlov rybníka Pilský se nekoná
25
Další uzavření sokolovny
Opatření regulující činnost úřadů v době nouzového stavu
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
26
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
27
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
28
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
29
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
30
Plánované odstávky dodávky elektrické energie
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
31
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
1
Úřední hodiny městského úřadu po přijetí krizového opatření vlády
Drobečková navigace

Úvod > Občan > Aktuality > Dočasná změna rozsahu úředních hodin na Městském úřadě Kostelec nad Orlicí

Dočasná změna rozsahu úředních hodin na Městském úřadě Kostelec nad Orlicí



Datum konání:
19.3.2020

Informace.pngNa Městském úřadě Kostelec nad Orlicí je dočasně, do odvolání, upraven rozsah úředních hodin takto:

Pondělí 9 - 12
Středa 13 - 16

V případě neodkladných úředních záležitostí, které nelze projednat jinou než osobní formou, je nutné si schůzku domluvit telefonicky předem s příslušným zaměstnancem městského úřadu. Pro telefonní kontakt jsou k dispozici čísla dle telefonního seznamu zaměstnanců, který naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 32,2 kB) nebo na webových stránkách města Kostelec nad Orlicí ZDE (odkaz na externí webové stránky). Vzhledem k výrazně sníženému rozsahu úředních hodin, zajištění snížení kontaktu nejen mezi občany, ale i občany a úředníky na nezbytně nutnou dobu, potřebě zajištění plynulosti chodu jednotlivých agend a neohrožení funkčnosti úřadu, budou v úřední hodiny přednostně vyřizovány občané, kteří si jednání předem telefonicky domluvili.

Bližší informace naleznete na Mimořádném rozhodnutí, které naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 136 kB).