Počasí ve městě

Počasí

Úterý Skoro jasno 18/4 °C
Středa Zataženo 20/3 °C
Čtvrtek Zataženo 13/5 °C
Pátek Zataženo 15/5 °C

Fulltextové vyhledávání 2

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje "Je normální si pomáhat
12
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje "Je normální si pomáhat
13
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje "Je normální si pomáhat
14
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje "Je normální si pomáhat
15
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje "Je normální si pomáhat
16
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje "Je normální si pomáhat
17
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje "Je normální si pomáhat
18
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje "Je normální si pomáhat
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje pokračuje
Informace Českého telekomunikačního úřadu
19
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje pokračuje
Informace Českého telekomunikačního úřadu
20
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje pokračuje
Informace Českého telekomunikačního úřadu
21
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje pokračuje
Informace Českého telekomunikačního úřadu
22
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje pokračuje
Informace Českého telekomunikačního úřadu
23
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje pokračuje
Informace Českého telekomunikačního úřadu
24
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje pokračuje
Informace Českého telekomunikačního úřadu
25
Komunikační kampaň Královéhradeckého kraje pokračuje
Informace Českého telekomunikačního úřadu
26
Informace Českého telekomunikačního úřadu
27
Informace Českého telekomunikačního úřadu
28
Informace Českého telekomunikačního úřadu
29
Informace Českého telekomunikačního úřadu
30
Informace Českého telekomunikačního úřadu
31
Informace Českého telekomunikačního úřadu
1
Drobečková navigace

Úvod > Město > Projekty, studie, koncepční dokumenty > Železniční koridor

Železniční koridor

V rámci připravované modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň se předpokládá, že v celém úseku dojde ke zdvojkolejnění. Ač většina stavebních objektů má být realizována převážně na pozemcích SŽDC (Správa železniční dopravní cesty, státní organizace), přesto bude v některých úsecích potřeba, nejméně po dobu výstavby využít soukromé pozemky. Kromě přestavby nástupišť a dalších technických objektů na nádraží budou vybudovány dva další velké stavební objekty - nové přemostění Velinského potoka a především nový viadukt nad silnicí I/36. Zastupitelstvo požaduje, aby průjezdná výška byla navýšena pouze na 4,20 m (ze stávajících 3 m) což představuje nejnižší přípustnou průjezdnou výšku požadovanou při rekonstrukcích podobných objektů na silnicích I. třídy. Dosáhnout požadované průjezdné výšky lze buď zahloubením silnice nebo navýšením železničního svršku nebo jejich kombinací. Zastupitelstvo se přiklání ke kombinaci zahloubení o 0,2 m současně s navýšením železničního svršku o 1,0 m.

Ministerstvo dopravy (i SŽDC) ve svém vyjádření k zadání změny č. 2 Územního plánu Borohrádek požadovalo do změny zařadit vymezení koridoru o šířce 60 m (...Požadujeme proto vymezit v územním plánu koridor pro tuto veřejně prospěšnou stavbu o šíři 30 m od osy stávající koleje na obě strany...). Zastupitelstvo tomuto požadavku nevyhovělo a požadavek do změny zařazen nebyl. Stane-li se však vymezení koridoru součástí ZUR (zásady územního rozvoje) Královéhradeckého kraje, bude toto rozhodnutí závazné i pro územní plán města.

Zpracovatelem projektu modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň je, na základě veřejné zakázky vyhlášené 29.9.2016 (textovou část technického řešení naleznete ZDE (formát pdf, vel.6,82 MB)) firma SUDOP Praha a.s. Se svolením pana ing. Miroslava Krska zveřejňujeme výřezy z  dokumentace modernizace týkající se Borohrádku.

 Poslední aktualizace 5.4.2018