Počasí ve městě

Vyhledat v textu

Počasí

Pondělí Zataženo 4/-1 °C
Úterý Zataženo 4/-3 °C
Středa Polojasno 4/0 °C
Čtvrtek Zataženo 11/-1 °C

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
2
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
3
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
Agenda matriky, evidence obyvatel a pracoviště Czech POINT opět v provozu
4
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
5
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
6
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
7
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
8
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
Kácení stromů u silnice v ulici T. G. Masaryka (u areálu bývalé ŽPSV)
9
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
Kácení stromů u silnice v ulici T. G. Masaryka (u areálu bývalé ŽPSV)
10
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
..
11
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
12
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
13
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
14
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
15
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
Plánovaná odstávka dodávky elektrické energie
16
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
17
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
18
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
19
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
20
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
21
Uzavření mateřské školy do neděle 21. března 2021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Město > Projekty, studie, koncepční dokumenty > Železniční koridor

Železniční koridor

V rámci připravované modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň se předpokládá, že v celém úseku dojde ke zdvojkolejnění. Ač většina stavebních objektů má být realizována převážně na pozemcích SŽDC (Správa železniční dopravní cesty, státní organizace), přesto bude v některých úsecích potřeba, nejméně po dobu výstavby využít soukromé pozemky. Kromě přestavby nástupišť a dalších technických objektů na nádraží budou vybudovány dva další velké stavební objekty - nové přemostění Velinského potoka a především nový viadukt nad silnicí I/36. Zastupitelstvo požaduje, aby průjezdná výška byla navýšena pouze na 4,20 m (ze stávajících 3 m) což představuje nejnižší přípustnou průjezdnou výšku požadovanou při rekonstrukcích podobných objektů na silnicích I. třídy. Dosáhnout požadované průjezdné výšky lze buď zahloubením silnice nebo navýšením železničního svršku nebo jejich kombinací. Zastupitelstvo se přiklání ke kombinaci zahloubení o 0,2 m současně s navýšením železničního svršku o 1,0 m.

Ministerstvo dopravy (i SŽDC) ve svém vyjádření k zadání změny č. 2 Územního plánu Borohrádek požadovalo do změny zařadit vymezení koridoru o šířce 60 m (...Požadujeme proto vymezit v územním plánu koridor pro tuto veřejně prospěšnou stavbu o šíři 30 m od osy stávající koleje na obě strany...). Zastupitelstvo tomuto požadavku nevyhovělo a požadavek do změny zařazen nebyl. Stane-li se však vymezení koridoru součástí ZUR (zásady územního rozvoje) Královéhradeckého kraje, bude toto rozhodnutí závazné i pro územní plán města.

Zpracovatelem projektu modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň je, na základě veřejné zakázky vyhlášené 29.9.2016 (textovou část technického řešení naleznete ZDE (formát pdf, vel.6,82 MB)) firma SUDOP Praha a.s. Se svolením pana ing. Miroslava Krska zveřejňujeme výřezy z  dokumentace modernizace týkající se Borohrádku.

 Poslední aktualizace 5.4.2018