Počasí ve městě

Vyhledat v textu

Počasí

Čtvrtek Oblačno 10/5 °C
Pátek Oblačno 10/4 °C
Sobota Zataženo 11/3 °C
Neděle Polojasno 11/0 °C

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
30
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
31
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
1
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
2
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
Workoutové hřiště začíná sloužit veřejnosti
3
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
4
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
5
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
6
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
7
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
Projekt "Na viděnou"
8
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
9
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
10
Sčítání 2021
Prodloužení nouzového stavu do 11. dubna 2021
11
Sčítání 2021
12
Sčítání 2021
13
Sčítání 2021
14
Sčítání 2021
15
Sčítání 2021
16
Sčítání 2021
17
Sčítání 2021
18
Sčítání 2021
19
Sčítání 2021
20
Sčítání 2021
21
Sčítání 2021
22
Sčítání 2021
Klasické, přímo žhavené a halogenové žárovky do směsného komunálního odpadu nepatří
23
Sčítání 2021
24
Sčítání 2021
25
Sčítání 2021
26
Sčítání 2021
27
Sčítání 2021
28
Sčítání 2021
29
Sčítání 2021
30
Sčítání 2021
1
Sčítání 2021
2
Sčítání 2021
Drobečková navigace

Úvod > Město > Projekty, studie, koncepční dokumenty > Železniční koridor

Železniční koridor

V rámci připravované modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň se předpokládá, že v celém úseku dojde ke zdvojkolejnění. Ač většina stavebních objektů má být realizována převážně na pozemcích SŽDC (Správa železniční dopravní cesty, státní organizace), přesto bude v některých úsecích potřeba, nejméně po dobu výstavby využít soukromé pozemky. Kromě přestavby nástupišť a dalších technických objektů na nádraží budou vybudovány dva další velké stavební objekty - nové přemostění Velinského potoka a především nový viadukt nad silnicí I/36. Zastupitelstvo požaduje, aby průjezdná výška byla navýšena pouze na 4,20 m (ze stávajících 3 m) což představuje nejnižší přípustnou průjezdnou výšku požadovanou při rekonstrukcích podobných objektů na silnicích I. třídy. Dosáhnout požadované průjezdné výšky lze buď zahloubením silnice nebo navýšením železničního svršku nebo jejich kombinací. Zastupitelstvo se přiklání ke kombinaci zahloubení o 0,2 m současně s navýšením železničního svršku o 1,0 m.

Ministerstvo dopravy (i SŽDC) ve svém vyjádření k zadání změny č. 2 Územního plánu Borohrádek požadovalo do změny zařadit vymezení koridoru o šířce 60 m (...Požadujeme proto vymezit v územním plánu koridor pro tuto veřejně prospěšnou stavbu o šíři 30 m od osy stávající koleje na obě strany...). Zastupitelstvo tomuto požadavku nevyhovělo a požadavek do změny zařazen nebyl. Stane-li se však vymezení koridoru součástí ZUR (zásady územního rozvoje) Královéhradeckého kraje, bude toto rozhodnutí závazné i pro územní plán města.

Zpracovatelem projektu modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň je, na základě veřejné zakázky vyhlášené 29.9.2016 (textovou část technického řešení naleznete ZDE (formát pdf, vel.6,82 MB)) firma SUDOP Praha a.s. Se svolením pana ing. Miroslava Krska zveřejňujeme výřezy z  dokumentace modernizace týkající se Borohrádku.

 Poslední aktualizace 5.4.2018