Počasí ve městě

Počasí

Pondělí Skoro jasno 22/8 °C
Úterý Jasno 22/9 °C
Středa Polojasno 23/10 °C
Čtvrtek Polojasno 22/12 °C

Fulltextové vyhledávání 2

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Drobečková navigace

Úvod > Občan > Aktuality

Aktuality


Vložení vlastní aktuality

Služba "Vložení vlastní aktuality":  Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.) vložena na tuto stránku a zaslána odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

 

Štítky:











Hledáme hostitele

Datum konání: 17. 11. 2022 - 24. 11. 2022

HomesharingLetak.png


Autor: zveřejnil admin Publikováno 17. 11. 2022 22:35

Borohrádek má nově zvolené vedení města

Datum konání: 25. 10. 2022 - 30. 10. 2022

Na pondělním ustavujícím zasedání Zastupitelstva města Borohrádek byli pro volební období 2022–2026 zvoleni:

pan Mgr. Martin Moravec starostou města

pan JUDr. Josef Moravec místostarostou

paní Mgr. Iva Přibylová členkou rady města

pan Mgr. Jindřich Vašíček členem rady města

pan Pavel Zaujec členem rady města.


Publikováno 24. 10. 2022 21:39

Rozpis cvičení

Datum konání: 19. 9. 2022

CviceniASPV22.pngV pondělí 19. září 2022 zahajuje TJ Lokomotiva Borohrádek, oddíl Česká asociace sport pro všechny pravidelná cvičení pro všechny věkové kategorie v tělocvičně Základní školy T.G. Masaryka. Rozpis cvičení naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 227 kB). Letáček ke cvičení rodičů s dětmi naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 142 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 16. 9. 2022 7:24

SOS výživné s.r.o. se představuje

SOS-vyzivne_letak.pngSpolečnost SOS výživné s.r.o. nabízí bezplatné a kompletní vyřízení zahájení a vedení exekuce s poskytnutím právního zastoupení včetně poradenství týkající se náhradního výživného.

Další informace naleznete v prezentaci, kterou naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 604 kB) a na webových stránkách společnosti,


Autor: zveřejnil admin Publikováno 4. 4. 2022 11:39

Krajské asistenční centrum pomoci Ukrajině (KACPU) funguje na nové adrese

KACPU-PlakatOkrouhlikUK.pngKrajské asistenční centrum pomoci Ukrajině (KACPU) oznamuje, že od čtvrtka 31. března 2022 funguje na novém místě v administrativní budově Na Okrouhlíku v Hradci Králové (Na Okrouhlíku 1371, Pražské Předměstí, Hradec Králové). Zároveň od stejného dne centrum mění svou provozní dobu a registrovat bude pouze od 7 do 19 hodin. Mimo tuto dobu bude centrum poskytovat podporu uprchlíkům pouze ve formě zajištění přespání do druhého dne.

Tiskovou zprávu naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 125 kB).

Plakát v ukrajinštině naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 1.19 MB) a v češtině ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 1.22 MB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 2. 4. 2022 21:21

Časový plán plnění opatření města Borohrádek

Časový plán plnění opatření města Borohrádek

Programu zlepšování kvality ovzduší (PZKO 2020+)

Zóna Severovýchod CZ05

Na základě povinnosti, vyplývající z § 9 odst. 4 zákona č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší, v platném znění, představuje město Borohrádek časový plán pro dosažení zlepšení kvality ovzduší v lokalitě Borohrádek, včetně místní části Šachov.

Cíle:

  1. Snižování počtu nevyhovujících stacionárních zdrojů pro vytápění v rodinných domech a firmách (lokální topeniště). Zvýšením povědomí provozovatelů o vlivu spalování pevných paliv na kvalitu ovzduší, významu správné údržby a obsluhy zdrojů a volby spalovaného paliva prostřednictvím informačních letáčků a článků ve zpravodaji a na webu města, vždy v období před zahájením topné sezóny 3. - 4. kvartál 2022, 2023. Město bude nadále informovat občany o možnosti získání dotace na pořízení ekologického vytápění vyhlašované Královéhradeckým krajem - Kotlíkové dotace.
  2. Aktivně se zapojit do řešení možnosti zateplení budov městského úřadu a církevní školy – s podporou dotační výzvy MŽP - 1. pololetí roku 2022.
  3. Rozvoj bezemisní dopravy - vytvoření podmínek pro bezpečný a komfortní pohyb chodců a cyklistů, podpora rozvoje, značení cyklostezek a zajištění jejich návaznosti. Budování chodníků a zvyšování možností prostupnosti krajiny. Průběžně v celém období.
  4. Zvyšování podílu zeleně v obytné zástavbě, omezení prašnosti z odkrytých ploch a deponií osevem travních a bylinných směsí. Dle potřeby průběžně v celém období.

Autor: zveřejnil admin Publikováno 2. 4. 2022 20:12

Změny ve vydávání OP

Datum konání: 2. 8. 2021

Informace.pngV souvislosti s novelou zákona o občanských průkazech (dále OP) a zavedením snímaní biometrických dat pro eOP od 1. srpna 2021 vydal Městský úřad Kostelec nad Orlicí oznámení, které naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 39,1 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 30. 7. 2021 6:41

Dodatkové tabule na autobusových zastávkách

Datum konání: 16. 7. 2021

DodatkoveTabuleZastavkyAutobusu2021.pngOd 7. března 2021 zahájili autobusoví dopravci provozování veřejné služby podle nových smluv, které Královéhradecký kraj uzavřel s jednotlivými dopravními společnostmi po úspěšném dokončení veřejné zakázky s názvem „Výběr dopravců pro uzavření smluv o veřejných službách v přepravě cestujících ve veřejné linkové dopravě na území Královéhradeckého kraje”. Smlouvy jsou uzavřeny pro období následujících 10 let a přinesly několik významných změn. Jednou z nich jsou dodatkové tabule, které budou v průběhu roku 2021 umisťovány na autobusových zastávkách v Královéhradeckém kraji.

Na dodatkové tabuli jsou uvedeny základní informace o zastávce, jako je název zastávky, číslo zóny IREDO do které je zastávka zařazena, číslo odjezdové hrany. Na každé dodatkové tabuli je též umístěn QR kód, který přináší dynamické informace. Jeho načtením pomocí mobilního telefonu lze zjistit nejbližší odjezdy autobusů z dané zastávky, polohu příslušného spoje a jeho případné zpoždění.


Autor: zveřejnil admin Publikováno 15. 7. 2021 22:59

Informace o dostupnosti zdravotnické dokumentace z ordinace MUDr. Věry Stejskalové

Informace.pngOdbor zdravotnictví Krajského úřadu Královéhradeckého kraje oznamuje, že převzal zdravotnickou dokumentaci z ordinace MUDr. Věra Stejskalová, IČ 46459391, Kout 566, Borohradek, PSČ 517 24. Je nezbytné, aby si všichni pacienti MUDr. Stejskalové, pokud tak již neučinili, zvolili nového lékaře v oboru zubní lékařství. Bude-li váš nový lékař potřebovat vaši zdravotnickou dokumentaci, můžete o ni požádat (pouze písemně) na adrese Krajský úřad Královéhradeckého kraje, oddělení zdravotnictví, Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové.

Zdravotnická dokumentace bude předávána pouze novému lékaři, nikoliv pacientovi. V případě nejasností kontaktujte, na telefonním čísle 495 817 505, paní Jaroslavu Veselou Kukalovou, která zajišťuje předávání zdravotnické dokumentace nově zvolenému lékaři.

Pokud se Vám nepodaří domluvit se s některým z lékařů, aby vás přijal do péče, obraťte se na svoji zdravotní pojišťovnu, která je povinna zajistit poskytování zdravotní péče svým pojištěncům.

Oznámení oddělení zdravotnictví KÚ Královéhradeckého kraje naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 84,1 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 26. 6. 2021 20:53

Změna intervalu odečtů vodoměrů

Informace.pngAQUA SERVIS, a.s. oznamuje, že v Borohrádku (včetně místní části Šachov) budou probíhat odečty vodoměrů u všech maloodběratelů pouze jedenkrát ročně. Příští odečty tedy proběhnou až v únoru 2022 a odběratelé musí počítat s částkou odpovídající roční spotřebě vody.

Chcete-li se vyhnout placení vysoké jednorázové platby za roční vyúčtování dodávek pitné vody a odvádění splaškových vod do kanalizace, můžete si sjednat platbu záloh – měsíční nebo čtvrtletní. Sjednání zálohových plateb lze učinit prostřednictvím formulářů Přistoupení k zálohám – žádost o umožnění záloh a Změna stávající smlouvy.

Oba vyplněné a naskenované nebo ofocené formuláře lze odeslat elektronicky na mailovou adresu zc@aquark.cz nebo je vhodit do schránky v sídle firmy (Štemberkova 1094, 51601 Rychnov nad Kněžnou) případně je v úředních hodinách (Po 8 – 11 a 12 – 16, St 8 – 11 a 12 - 14) doručit osobně – v tomto případě vám mohou příslušní zaměstnanci společnosti pomoc s jejich vyplněním.

Všechny informace o sjednání záloh naleznete ZDE (odkaz na webové stránky firmy AQUA SERVIS a.s.).

Informace generální ředitelky ke změně provádění odečtů vodoměrů naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 54.7 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 6. 6. 2021 20:15