S účinnosti od 1. února 2020 došlo ke změně provozní doby úřadu v Kostelci nad Orlicí spočívající v tom, že čtvrtek se stává tzv. neúředním dnem pro všechny agenty úřadu s výjimkou podatelny a centrální pokladny. To znamená, že každý čtvrtek jsou agendy registr vozidel, řidičské průkazy, občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatel a obecní živnostenský úřad pro veřejnost uzavřeny. V případě neodkladných záležitostí se lze na tento den objednat na těchto pracovištích pouze prostřednictvím internetového rezervačního systému WebCall.
Objednávkový systém na úřadě nebude funkční a občany tak nelze odbavovat. Na ostatních pracovištích městského úřadu se lze, v případě neodkladných záležitostí, objednat, respektive domluvit jednání s příslušným referentem telefonicky předem. Provozní doba Městského úřadu Kostelec nad Orlicí je od 1. února 2020 následující:
den | úřední hodiny |
Po | 8 - 17 |
Út | 8 - 15 |
St | 8 - 17 |
Čt | neúřední den |
Pá | 8 - 13 |