Počasí ve městě

Počasí

Sobota Zataženo 19/9 °C
Neděle Jasno 20/12 °C
Pondělí Polojasno 22/8 °C
Úterý Jasno 23/10 °C

Fulltextové vyhledávání 2

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 1
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
2
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
Rohlík
3
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
4
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
5
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
6
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
7
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
8
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
Delegování členů OVK
9
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
10
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
11
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
12
Pozvánka na koncert na zámku v Chroustovicích
Provoz sběrného místa komunálního odpadu v květnu 2024
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Město > Projekty, studie, koncepční dokumenty > Železniční koridor

Železniční koridor

V rámci připravované modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň se předpokládá, že v celém úseku dojde ke zdvojkolejnění. Ač většina stavebních objektů má být realizována převážně na pozemcích SŽDC (Správa železniční dopravní cesty, státní organizace), přesto bude v některých úsecích potřeba, nejméně po dobu výstavby využít soukromé pozemky. Kromě přestavby nástupišť a dalších technických objektů na nádraží budou vybudovány dva další velké stavební objekty - nové přemostění Velinského potoka a především nový viadukt nad silnicí I/36. Zastupitelstvo požaduje, aby průjezdná výška byla navýšena pouze na 4,20 m (ze stávajících 3 m) což představuje nejnižší přípustnou průjezdnou výšku požadovanou při rekonstrukcích podobných objektů na silnicích I. třídy. Dosáhnout požadované průjezdné výšky lze buď zahloubením silnice nebo navýšením železničního svršku nebo jejich kombinací. Zastupitelstvo se přiklání ke kombinaci zahloubení o 0,2 m současně s navýšením železničního svršku o 1,0 m.

Ministerstvo dopravy (i SŽDC) ve svém vyjádření k zadání změny č. 2 Územního plánu Borohrádek požadovalo do změny zařadit vymezení koridoru o šířce 60 m (...Požadujeme proto vymezit v územním plánu koridor pro tuto veřejně prospěšnou stavbu o šíři 30 m od osy stávající koleje na obě strany...). Zastupitelstvo tomuto požadavku nevyhovělo a požadavek do změny zařazen nebyl. Stane-li se však vymezení koridoru součástí ZUR (zásady územního rozvoje) Královéhradeckého kraje, bude toto rozhodnutí závazné i pro územní plán města.

Zpracovatelem projektu modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň je, na základě veřejné zakázky vyhlášené 29.9.2016 (textovou část technického řešení naleznete ZDE (formát pdf, vel.6,82 MB)) firma SUDOP Praha a.s. Se svolením pana ing. Miroslava Krska zveřejňujeme výřezy z  dokumentace modernizace týkající se Borohrádku.

 Poslední aktualizace 5.4.2018