Počasí ve městě

Počasí

Neděle Jasno 22/9 °C
Pondělí Jasno 25/11 °C
Úterý Jasno 25/15 °C
Středa Jasno 24/14 °C

Fulltextové vyhledávání 2

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
3
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
4
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Podpořte naše mažoretky
5
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Podpořte naše mažoretky
6
Za čistší město a okolí Borohrádku
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Podpořte naše mažoretky
7
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Podpořte naše mažoretky
8
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Podpořte naše mažoretky
9
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
10
Prodej vysokozdvižného vozíku Desta DVHM 2522 N
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Vyjádření společnosti AQUA SERVIS, a.s. k dodávce pitné vody
11
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
12
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Koncert skupiny Progres
13
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
14
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Nedělní promítání pro děti
15 16 17
Pozvánka na bezplatný minikurz "DIA POD KONTROLOU"
18
Pozvánka na bezplatný minikurz "DIA POD KONTROLOU"
19
Pozvánka na bezplatný minikurz "DIA POD KONTROLOU"
20
Módní přehlídka
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Město > Projekty, studie, koncepční dokumenty > Železniční koridor

Železniční koridor

V rámci připravované modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň se předpokládá, že v celém úseku dojde ke zdvojkolejnění. Ač většina stavebních objektů má být realizována převážně na pozemcích SŽDC (Správa železniční dopravní cesty, státní organizace), přesto bude v některých úsecích potřeba, nejméně po dobu výstavby využít soukromé pozemky. Kromě přestavby nástupišť a dalších technických objektů na nádraží budou vybudovány dva další velké stavební objekty - nové přemostění Velinského potoka a především nový viadukt nad silnicí I/36. Zastupitelstvo požaduje, aby průjezdná výška byla navýšena pouze na 4,20 m (ze stávajících 3 m) což představuje nejnižší přípustnou průjezdnou výšku požadovanou při rekonstrukcích podobných objektů na silnicích I. třídy. Dosáhnout požadované průjezdné výšky lze buď zahloubením silnice nebo navýšením železničního svršku nebo jejich kombinací. Zastupitelstvo se přiklání ke kombinaci zahloubení o 0,2 m současně s navýšením železničního svršku o 1,0 m.

Ministerstvo dopravy (i SŽDC) ve svém vyjádření k zadání změny č. 2 Územního plánu Borohrádek požadovalo do změny zařadit vymezení koridoru o šířce 60 m (...Požadujeme proto vymezit v územním plánu koridor pro tuto veřejně prospěšnou stavbu o šíři 30 m od osy stávající koleje na obě strany...). Zastupitelstvo tomuto požadavku nevyhovělo a požadavek do změny zařazen nebyl. Stane-li se však vymezení koridoru součástí ZUR (zásady územního rozvoje) Královéhradeckého kraje, bude toto rozhodnutí závazné i pro územní plán města.

Zpracovatelem projektu modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň je, na základě veřejné zakázky vyhlášené 29.9.2016 (textovou část technického řešení naleznete ZDE (formát pdf, vel.6,82 MB)) firma SUDOP Praha a.s. Se svolením pana ing. Miroslava Krska zveřejňujeme výřezy z  dokumentace modernizace týkající se Borohrádku.

 Poslední aktualizace 5.4.2018