Počasí ve městě

Počasí

Úterý Jasno 9/-1 °C
Středa Zataženo 13/0 °C
Čtvrtek Oblačno až zataženo s občasným deštěm 13/4 °C
Pátek Oblačno 12/6 °C

Fulltextové vyhledávání 2

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Výluka v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň na trati 026 Choceň - Náchod
27
Výluka v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň na trati 026 Choceň - Náchod
28
Výluka v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň na trati 026 Choceň - Náchod
29
Výluka v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň na trati 026 Choceň - Náchod
1
Výluka v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň na trati 026 Choceň - Náchod
Sbírka pro Diakonii Broumov
2
Sbírka pro Diakonii Broumov
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
Divadelní představení Haló
16 17
18 19 20 21 22
Disco party v sokolovně
Disco party v sokolovně
23 24
25 26 27
Informace Finančního úřadu
28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Výroční zprávy o poskytování informací a poskytnuté informace

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na městském úřadě v úředních dnech a hodinách:

      Pondělí

    7:30 - 11:30

    12:30 - 17:00

      Středa

    7:30 - 11:30

    12:30 - 17:00

  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 494 381 602, +420 494 381 603
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@mestoborohradek.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Městský úřad Borohrádek,  Husova 240, 517 24  Borohrádek.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na městském úřadě v úředních dnech a hodinách:

 Pondělí

7:30 - 11:30

12:30 - 17:00

 Středa

7:30 - 11:30

12:30 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 494 381 602, +420 494 381 603

poštou na adresu Městský úřad Borohrádek,  Husova 240, 517 24  Borohrádek

Elektronicky na e-mail: podatelna@mestoborohradek.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: jyybfef
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Městský úřad Borohrádek,  Husova 240, 517 24  Borohrádek
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • Odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • městský úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazebník

Sazebník úhrad za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.

Formuláře

Výroční zprávy o poskytování informací a poskytnuté informace

Rok Dokument Datum Poskytnutá informace Obsah žádosti 
2024        
  poskytnutá informace 8.1.2024 15/2024/MUBK/Mach informace o investičních plánech na rok 2024
2023 Výroční zpráva za rok 2023   7.2.2024    
  poskytnutá informace 9.3.2023 176/2023/MUBK informace o listinách s doložkou úředně ověřeného podpisu pí Radky Šulíkové
  poskytnutá informace 8.3.2023 158/2023/MUBK informace o investičních/stavebních projektech plánovaných na roky 2023-2024
  poskytnutá informace 11.1.2023 24/2023/MUBK informace o investičních plánech na rok 2023
2022 Výroční zpráva za rok 2022 20.2.2023    
  poskytnutá informace 5.8.2022 D2202514 informace o řešení exekucí ve vztahu k institutu "Milostivé léto"
  poskytnutá informace 15.6.2022 2101/22 informace k výběrovým řízením na tajemníka a vedoucí odboru
  poskytnutá informace 4.2.2022 1019/2022/MUBK informace o investičních plánech na rok 2022
2021 Výroční zpráva za rok 2021 22.2.2022    
 poskytnutá informace 25.3.2021 141/2021/MUBK informace o investičních plánech na rok 2021, rozpočet
2020 Výroční zpráva za rok 2020 2.2.2021    
poskytnutá informace 13.2.2020 68/2020/MUBK informace o investičních plánech na rok 2020
2019 Výroční zpráva za rok 2019 27.1.2020    
poskytnutá informace 28.8.2019 759/2019/MUBK dotaz na podání nabídky firmou Domistav CZ a.s. a Dimistav HK s.r.o.
poskytnutá informace 29.1.2019 65/2019/MUBK informace o plánovaných investicích
poskytnutá informace 16.1.2019 39/2019/MUBK informace k přestupkovému řízení
2018 Výroční zpráva za rok 2018  18.1.2018 27/2018/MUBK informace o investičních plánech
2017 Výroční zpráva za rok 2017   23.8.2017 670/2017/MUBK informace o ptácích
18.7.2017 590/2017/MUBK informace o sociálním bydlení
22.6.2017 535/2017/?UBK informace o veřejném osvětlení
23.2.2017 225/2017/MUBK investiční akce v roce 2017
9.2.2017 135/2017/MUBK seznam investičních akcí
2016 Výroční zpráva za rok 2016 29.11.2016 798/2016/MUBK zápis z jednání RM, odměna ředitelky
19.10.2016 715/2016/MUBK seznam bankovních účtů, dar.smlouvy
9.3.2016 176/2016/MUBK sdělení stanoviska
4.3.2016 164/2016/MUBK seznam investičních akcí
10.2.2016 63/2016/MUBK seznam investičních akcí
2015 Výroční zpráva za rok 2015 23.12.2015 MUBKe - 02140/15  
17.3.2015 193/2015/MUBK  
15.1.2015 23/2015/MUBK  
15.1.2015 22/2015/MUBK  
2014 Výroční zpráva za rok 2014 21.8.2014 448/2014/MUBK  
18.6.2014 253/2014/MUBK  
14.1.2014 618/2013/MUBK  
9.1.2014 617/2013/MUBK  
2013 Výroční zpráva za rok 2013 10.9.2013 459/2013/MUBK  
 20.8.2013 443/2013/MUBK  
29.4.2013 280/2013/MUBK   
29.4.2013 285/2013/MUBK  
24.4.2013 264/2013/MUBK  
12.2.2013 51/2013/MUBK  
2012 Výroční zpráva za rok 2012 12.12.2012 501/2012/MUBK  
17.9.2012 367/2012/MUBK  
22.2.2012 72/2012/MUBK  
2011 Výroční zpráva za rok 2011 3.5.2011 143/2011/MUBK  

Poslední aktualizace 11.2.2024