Počasí ve městě

Počasí

Sobota Oblačno až zataženo s občasným deštěm 7/4 °C
Neděle Zataženo 8/1 °C
Pondělí Zataženo 8/0 °C
Úterý Oblačno až zataženo s občasným deštěm 7/1 °C

Fulltextové vyhledávání 2

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
23
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
24
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
25
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
26
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
27
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
28
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
1
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
2
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
3
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
4
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
5
Úprava jízdního řádu linky 700943 Choceň-Skořenice-Bošín-Kostelecké Horky-Borohrádek
Drobečková navigace

Úvod > Město > Projekty, studie, koncepční dokumenty > Železniční koridor

Železniční koridor

V rámci připravované modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň se předpokládá, že v celém úseku dojde ke zdvojkolejnění. Ač většina stavebních objektů má být realizována převážně na pozemcích SŽDC (Správa železniční dopravní cesty, státní organizace), přesto bude v některých úsecích potřeba, nejméně po dobu výstavby využít soukromé pozemky. Kromě přestavby nástupišť a dalších technických objektů na nádraží budou vybudovány dva další velké stavební objekty - nové přemostění Velinského potoka a především nový viadukt nad silnicí I/36. Zastupitelstvo požaduje, aby průjezdná výška byla navýšena pouze na 4,20 m (ze stávajících 3 m) což představuje nejnižší přípustnou průjezdnou výšku požadovanou při rekonstrukcích podobných objektů na silnicích I. třídy. Dosáhnout požadované průjezdné výšky lze buď zahloubením silnice nebo navýšením železničního svršku nebo jejich kombinací. Zastupitelstvo se přiklání ke kombinaci zahloubení o 0,2 m současně s navýšením železničního svršku o 1,0 m.

Ministerstvo dopravy (i SŽDC) ve svém vyjádření k zadání změny č. 2 Územního plánu Borohrádek požadovalo do změny zařadit vymezení koridoru o šířce 60 m (...Požadujeme proto vymezit v územním plánu koridor pro tuto veřejně prospěšnou stavbu o šíři 30 m od osy stávající koleje na obě strany...). Zastupitelstvo tomuto požadavku nevyhovělo a požadavek do změny zařazen nebyl. Stane-li se však vymezení koridoru součástí ZUR (zásady územního rozvoje) Královéhradeckého kraje, bude toto rozhodnutí závazné i pro územní plán města.

Zpracovatelem projektu modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň je, na základě veřejné zakázky vyhlášené 29.9.2016 (textovou část technického řešení naleznete ZDE (formát pdf, vel.6,82 MB)) firma SUDOP Praha a.s. Se svolením pana ing. Miroslava Krska zveřejňujeme výřezy z  dokumentace modernizace týkající se Borohrádku.

 Poslední aktualizace 5.4.2018