Počasí ve městě

Počasí

Čtvrtek Skoro jasno 11/2 °C
Pátek Oblačno 15/1 °C
Sobota Jasno 19/6 °C
Neděle Jasno 22/11 °C

Fulltextové vyhledávání 2

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
Bezpečnostní desatero HZS ČR
11
Bezpečnostní desatero HZS ČR
12
Bezpečnostní desatero HZS ČR
13
Bezpečnostní desatero HZS ČR
14
Bezpečnostní desatero HZS ČR
15
Bezpečnostní desatero HZS ČR
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Czech POINT

 Czech POINT 

Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál, tedy Czech POINT je projektem, který by měl zredukovat přílišnou byrokracii ve vztahu občan - veřejná správa. Czech Point je asistovaným místem výkonu veřejné správy, kde každý může získat informace o údajích, které o něm vede stát v centrálních registrech.

Pracoviště CZECH POINT nejsou určena k nahlížení do rejstříků, ale pouze k vystavení ověřeného výstupu z příslušného registru. Tento ověřený výstup se stává veřejnou listinou. Za údaje, které žadatel z výstupu získá, nese právní odpovědnost (např. ve vztahu k zákonu o ochraně osobních údajů). Žadatel musí znát určité identifikační údaje o subjektu, ke kterému chce získat výstup. .

Cílem projektu Czech POINT je vytvořit takovou službu pro komunikaci se státem, a to prostřednictvím jednoho místa, kde bude možné získat a ověřit data z veřejných i neveřejných informačních systémů, úředně ověřit dokumenty a listiny, převést písemné dokumenty do elektronické podoby a naopak. Projekt Czech POINT přináší značné ulehčení komunikace se státem.

Co to znamená pro občana?

Na  Městském úřadě v Borohrádku označené logem Czech POINT, získají občané ověřené výpisy z dosud zpřístupněných centrálních evidencí a rejstříků na jednom místě a na počkání.

V současné době se jedná o tyto ověřené výstupy z centrální evidence:

1. Výpis z Rejstříku trestů ČR

Co potřebujete mít: 

platný občanský průkaz, cestovní pas nebo průkaz o povolení pobytu cizince

Kolik to   bude stát:

100,- Kč

2. Výpis z Rejstříku trestů právnických osob

Co potřebujete vědět: 

IČO   (identifikační číslo organizace)

Kolik to   bude stát:

100,- Kč

3. Výpis z katastru nemovitostí

Co potřebujete vědět: 

katastrální   území a číslo listu vlastnictví

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

4. Výpis z obchodního rejstříku

Co potřebujete vědět: 

IČO   (identifikační číslo organizace)

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

5. Výpis ze živnostenského rejstříku

Co potřebujete vědět: 

IČO   (identifikační číslo organizace)

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

6. Podání do registru živnostenského podnikání pro FO a PO

Co potřebujete mít: 

platný   občanský průkaz nebo cestovní pas, vyplněný jednotný registrační formulář

Kolik to   bude stát:

1.050,- Kč

7. Výpis bodového hodnocení z registru řidičů

Co potřebujete mít: 

platný   občanský průkaz nebo cestovní pas, platný řidičský průkaz

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

8. Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů

Co potřebujete mít: 

IČO   (identifikační číslo organizace)

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

9. Podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH

Co potřebujete mít: 

IČO   (identifikační číslo organizace)

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

10. Výpis z Insolvenčního rejstříku

Co potřebujete mít: 

IČO   (identifikační číslo organizace) nebo identifikační údaje fyzické osoby

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

Více informací o poplatcích získáte ZDE

Další služby CZECHPOINTU na MěÚ Borohrádek

Agenda ISDS

Formulář žádosti o zřízení datové schránky

Formulář žádosti o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových

Formulář žádosti o přidání pověřené osoby k přístupu do datové schránky

Formulář žádosti o zneplatnění přístupových údajů pověřené osoby (zrušení osoby)

Formulář žádosti o znepřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost

Formulář žádosti o opětovné zpřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost

Formulář žádosti, aby datová schránka plnila funkci OVM

Formulář žádosti, aby datová schránka neplnila funkci OVM

Formulář povolení PO/PFO/PO dodávání dokumentů od datové schránky PO/PFO/PO

Formulář zrušení PO/PFO/FO dodávání dokumentů od datové schránky PO/PFO/FO 

Konverze dokumentů

Formulář autorizované konverze z elektronické do listinné podoby dokumentů

Formulář autorizované konverze z listinné do elektronické podoby dokumentů 

Ostatní podání

  • Formulář registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
  • Formulář registru živnostenského podnikání pro fyzickou osobu
  • Formulář registru živnostenského podnikání pro právnickou osobu

Základní registry

  • Výpis údajů z registru obyvatel
  • Výpis údajů z registru osob
  • Veřejný výpis údajů z registru osob
  • Výpis o využití údajů z registru obyvatel
  • Záznam o využití údajů v registru osob
  • Žádost o změnu údajů v registru obyvatel
  • Žádost o změnu údajů v registru osob
  • Žádost o poskytnutí údajů třetí osobě

Aktualizace 29.1.2017