Počasí ve městě

Počasí

Úterý Zataženo 12/7 °C
Středa Polojasno až oblačno s dešťovými přeháňkami 9/5 °C
Čtvrtek Oblačno 9/4 °C
Pátek Zataženo 12/2 °C

Fulltextové vyhledávání 2

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
3
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
4
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Podpořte naše mažoretky
5
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Podpořte naše mažoretky
6
Za čistší město a okolí Borohrádku
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Podpořte naše mažoretky
7
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Podpořte naše mažoretky
8
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Podpořte naše mažoretky
9
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
10
Prodej vysokozdvižného vozíku Desta DVHM 2522 N
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Vyjádření společnosti AQUA SERVIS, a.s. k dodávce pitné vody
11
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
12
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Koncert skupiny Progres
13
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
14
Kotlíkové dotace - dotační program pro nízkopříjmové domácnosti
Nedělní promítání pro děti
15 16 17
Pozvánka na bezplatný minikurz "DIA POD KONTROLOU"
18
Pozvánka na bezplatný minikurz "DIA POD KONTROLOU"
19
Pozvánka na bezplatný minikurz "DIA POD KONTROLOU"
20
Módní přehlídka
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Občan > Aktuality

Aktuality


Vložení vlastní aktuality

Služba "Vložení vlastní aktuality":  Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.) vložena na tuto stránku a zaslána odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

 

Štítky:











Změny ve vydávání OP

Datum konání: 2. 8. 2021

Informace.pngV souvislosti s novelou zákona o občanských průkazech (dále OP) a zavedením snímaní biometrických dat pro eOP od 1. srpna 2021 vydal Městský úřad Kostelec nad Orlicí oznámení, které naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 39,1 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 30. 7. 2021 6:41

Dodatkové tabule na autobusových zastávkách

Datum konání: 16. 7. 2021

DodatkoveTabuleZastavkyAutobusu2021.pngOd 7. března 2021 zahájili autobusoví dopravci provozování veřejné služby podle nových smluv, které Královéhradecký kraj uzavřel s jednotlivými dopravními společnostmi po úspěšném dokončení veřejné zakázky s názvem „Výběr dopravců pro uzavření smluv o veřejných službách v přepravě cestujících ve veřejné linkové dopravě na území Královéhradeckého kraje”. Smlouvy jsou uzavřeny pro období následujících 10 let a přinesly několik významných změn. Jednou z nich jsou dodatkové tabule, které budou v průběhu roku 2021 umisťovány na autobusových zastávkách v Královéhradeckém kraji.

Na dodatkové tabuli jsou uvedeny základní informace o zastávce, jako je název zastávky, číslo zóny IREDO do které je zastávka zařazena, číslo odjezdové hrany. Na každé dodatkové tabuli je též umístěn QR kód, který přináší dynamické informace. Jeho načtením pomocí mobilního telefonu lze zjistit nejbližší odjezdy autobusů z dané zastávky, polohu příslušného spoje a jeho případné zpoždění.


Autor: zveřejnil admin Publikováno 15. 7. 2021 22:59

Informace o dostupnosti zdravotnické dokumentace z ordinace MUDr. Věry Stejskalové

Informace.pngOdbor zdravotnictví Krajského úřadu Královéhradeckého kraje oznamuje, že převzal zdravotnickou dokumentaci z ordinace MUDr. Věra Stejskalová, IČ 46459391, Kout 566, Borohradek, PSČ 517 24. Je nezbytné, aby si všichni pacienti MUDr. Stejskalové, pokud tak již neučinili, zvolili nového lékaře v oboru zubní lékařství. Bude-li váš nový lékař potřebovat vaši zdravotnickou dokumentaci, můžete o ni požádat (pouze písemně) na adrese Krajský úřad Královéhradeckého kraje, oddělení zdravotnictví, Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové.

Zdravotnická dokumentace bude předávána pouze novému lékaři, nikoliv pacientovi. V případě nejasností kontaktujte, na telefonním čísle 495 817 505, paní Jaroslavu Veselou Kukalovou, která zajišťuje předávání zdravotnické dokumentace nově zvolenému lékaři.

Pokud se Vám nepodaří domluvit se s některým z lékařů, aby vás přijal do péče, obraťte se na svoji zdravotní pojišťovnu, která je povinna zajistit poskytování zdravotní péče svým pojištěncům.

Oznámení oddělení zdravotnictví KÚ Královéhradeckého kraje naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 84,1 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 26. 6. 2021 20:53

Změna intervalu odečtů vodoměrů

Informace.pngAQUA SERVIS, a.s. oznamuje, že v Borohrádku (včetně místní části Šachov) budou probíhat odečty vodoměrů u všech maloodběratelů pouze jedenkrát ročně. Příští odečty tedy proběhnou až v únoru 2022 a odběratelé musí počítat s částkou odpovídající roční spotřebě vody.

Chcete-li se vyhnout placení vysoké jednorázové platby za roční vyúčtování dodávek pitné vody a odvádění splaškových vod do kanalizace, můžete si sjednat platbu záloh – měsíční nebo čtvrtletní. Sjednání zálohových plateb lze učinit prostřednictvím formulářů Přistoupení k zálohám – žádost o umožnění záloh a Změna stávající smlouvy.

Oba vyplněné a naskenované nebo ofocené formuláře lze odeslat elektronicky na mailovou adresu zc@aquark.cz nebo je vhodit do schránky v sídle firmy (Štemberkova 1094, 51601 Rychnov nad Kněžnou) případně je v úředních hodinách (Po 8 – 11 a 12 – 16, St 8 – 11 a 12 - 14) doručit osobně – v tomto případě vám mohou příslušní zaměstnanci společnosti pomoc s jejich vyplněním.

Všechny informace o sjednání záloh naleznete ZDE (odkaz na webové stránky firmy AQUA SERVIS a.s.).

Informace generální ředitelky ke změně provádění odečtů vodoměrů naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 54.7 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 6. 6. 2021 20:15

Bezpečnostní desatero HZS ČR

Datum konání: 10. 9. 2019 - 15. 9. 2019

BezpecnostniDesatero.pngMV - generální ředitelství Hasičského záchranného sboru České republiky  upozorňuje obyvatele domů a bytů na to, že odpovědnost za své chování a za technické zabezpečení svých domovů proti požáru nesou pouze oni sami! Aby k těmto požárům nedocházelo a nedocházelo k úmrtím a zraněním, dodržujte toto BEZPEČNOSTNÍ DESATERO:

  1. Čtěte návody – instalujte a užívejte tepelné a jiné spotřebiče v souladu s průvodní dokumentací výrobce.
  2. Hlídejte otevřený oheň – nenechávejte bez dozoru otevřený plamen svíček, sporáku, krbu a zvyšte opatrnost při vaření.
  3. Pozor na cigarety – při kouření a odhazování nedopalků do odpadkových košů nedopalky vždy dokonale uhaste.
  4. Kontrola komínů – dodržujte pravidla na údržbu a provoz spalinových cest.
  5. Topte, jak se má – nedávejte do blízkosti topidel hořlavé látky, popel ukládejte do nehořlavé nádoby.
  6. Poučte své děti – dejte z dosahu dětí zápalky, zapalovače, vysvětlete jim nebezpečí vzniku požáru.
  7. Vybavte svoji domácnost – instalujte hlásiče požáru, vybavte domácnost hasicími spreji a přenosnými hasicími přístroji.
  8. Udržujte v pořádku uzávěry inženýrských sítí – hlavní vypínače elektrického proudu, uzávěry vody a plynu musejí být řádně označené a přístupné.
  9. Kontrolujte elektrická zařízení – kontrolujte pravidelně stav spotřebičů a šňůrových vedení.
  10. Udržujte průchodné chodby a schodiště – v případě požáru oceníte, že budete moci z hořícího domu rychle utéct a zachránit členy rodiny.

Oficiální leták akce naleznete ZDE (formát pdf, vel. 852 kB).

 


Autor: zveřejnil admin Publikováno 10. 9. 2019 1:00

Oznámení pro občany s adresou trvalého pobytu na ohlašovně – přebírání pošty

Datum konání: 17. 3. 2019 - 31. 3. 2019

Informace.pngUpozorňujeme občany, kterým byla na základě správního řízení zrušena adresa trvalého pobytu a jsou proto nyní evidenčně hlášení na adrese ohlašovny – tj. na adrese Husova 240, Borohrádek, 517 24, že Městský úřad Borohrádek není oprávněn přebírat korespondenci, která jim je na uvedenou adresu doručována. Městský úřad Borohrádek přebírá pouze oznámení o uložení zásilky a výzvu s poučením (tzn. u zásilek doporučených), tak jak mu to ukládá § 10 c) zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel (podle novely platné od 1. ledna 2016). Tyto výzvy jsou ukládány na matrice na Městském úřadě Borohrádek.

Každý občan přihlášený na tzv. úřední adresu je proto povinen si způsob doručování domluvit buď přímo s provozovatelem poštovních služeb – např. služba České pošty (změna místa dodání – dosílka), případně oznámit adresu pro doručování příslušným institucím (správní úřady, bankovní ústavy, mobilní operátoři atd.) Údaj o místě trvalého pobytu je pouze evidenčním údajem a nevyplývají z něho žádná práva a povinnosti k objektu a slouží pouze k administrativním účelům.


Autor: zveřejnil admin Publikováno 17. 3. 2019 23:53

V pokladně Městského úřadu Borohrádek můžete platit platební kartou

Datum konání: 7. 10. 2018 - 31. 10. 2018

PlatbaPlatebniKarou2018.jpgOd pondělí 1. října 2018 lze v pokladně Městského úřadu Borohrádek provádět všechny platby též bezhotovostně prostřednictvím platební karty, a to kontaktní i bezkontaktní. Přijímány jsou tyto platebních karty

AkceptovanePlatebniKarty2018.jpg


Autor: zveřejnil admin Publikováno 7. 10. 2018 20:18