Počasí ve městě

Vyhledat v textu

Počasí

Sobota Polojasno až oblačno s dešťovými přeháňkami 17/7 °C
Neděle Polojasno až oblačno s dešťovými přeháňkami 17/8 °C
Pondělí Polojasno až oblačno s dešťovými přeháňkami 12/6 °C

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31
Odjezdníky vlaků a autobusů na rok 2021
Harmonogram svozu komunálního odpadu od rodinných domů na rok 2021
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
Tříkrálová sbírka bude letos on-line
Krajská infolinka o podrobnostech k očkování proti koronaviru
20
Tříkrálová sbírka bude letos on-line
21
Tříkrálová sbírka bude letos on-line
22
Tříkrálová sbírka bude letos on-line
23 24
25 26 27
Očkovací strategie Královéhradeckého kraje
28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Občan > Aktuality

Aktuality


Vložení vlastní aktuality

Služba "Vložení vlastní aktuality":  Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.) vložena na tuto stránku a zaslána odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

 

Bezplatná právní poradna pro osoby starší 50 let

Informace.pngpondělí 17. srpna 2020 organizuje Iuridicum Remedium, z. s.  ve spolupráci s odborem sociálních věcí Městského úřadu Kostelec nad Orlicí v Komunitním centru Kostelec nad Orlicí (Kostelec nad Orlicí, Příkopy 530) bezplatnou právní poradnu pro osoby starší 50 let.

Trápí vás dluhy nebo exekuce?
Bojíte se, že přijdete o bydlení?
Bojíte se, že vám kvůli dluhům vašich blízkých exekutor vybílí byt nebo účet?
Nemáte prostředky na komerční právní pomoc?

Využijte možnost osobní konzultace s advokátem – je nutné si schůzku předem domluvit, a to v pracovních dnech v době od 9 do 16 hodin na telefonním čísle 776 703 170.

Leták bezplatné právní poradny naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 47,1 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 25. 6. 2020 15:07

Pronájem nebytových prostor ve zdravotním středisku

Datum konání: 15. 5. 2020

ZdrStredisko2020.JPGMěsto Borohrádek pronajme nebytové prostory v přízemí budovy zdravotního střediska v Borohrádku (Borohrádek, Kout 566), které jsou určené k poskytování zdravotních nebo rehabilitačních služeb. Celková výměra činí 71,1 m2 a zahrnuje ordinaci, přípravnu, čekárnu a sociální zařízení pro pacienty a lékaře. Nebytové prostory lze pronajmout ihned .

Další informace naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 62 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 14. 5. 2020 23:06

Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie

Datum konání: 5. 4. 2020

Leták nakládání s odpadem v době koronavirové pandemieMinisterstvo životního prostředí zveřejnilo informační leták Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie, leták naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 508 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 5. 4. 2020 10:18

Stanovisko Národního referenčního centra pro hygienu půdy a odpadů

Datum konání: 29. 3. 2020

StanoviskoNRCkOchranePracovnikuNakladajicimiSInfekcnimiOdpady.pngStátní zdravotní ústav zveřejnil Stanovisko Národního referenčního centra pro hygienu půdy a odpadů k prevenci nákazy u pracovníků nakládajících s odpadem kontaminovaným nebo potencionálně kontaminovaným SARS-CoV-2 způsobující onemocnění COVID-19.

Stanovisko naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 586 kB).

 


Autor: zveřejnil admin Publikováno 29. 3. 2020 11:54

Doporučení pro nakládání s použitými osobními ochrannými pomůckami

Datum konání: 26. 3. 2020

Doporučení pro nakládání s použitými osobními ochrannými pomůckami.pngStátní zdravotní ústav vydal doporučení pro nakládání s použitými ochrannými pomůckami v době koronavirové pandemie. Jak nakládat s rouškami v domácnostech bez potvrzených nakažených nemocí COVID-19 nebo v hygienou nařízené karanténě a jak nakládat s odpady a rouškami v domácnostech s potvrzenou nemocí COVID-19 naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 168 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 26. 3. 2020 21:27

Bezpečnostní desatero HZS ČR

Datum konání: 10. 9. 2019 - 15. 9. 2019

BezpecnostniDesatero.pngMV - generální ředitelství Hasičského záchranného sboru České republiky  upozorňuje obyvatele domů a bytů na to, že odpovědnost za své chování a za technické zabezpečení svých domovů proti požáru nesou pouze oni sami! Aby k těmto požárům nedocházelo a nedocházelo k úmrtím a zraněním, dodržujte toto BEZPEČNOSTNÍ DESATERO:

  1. Čtěte návody – instalujte a užívejte tepelné a jiné spotřebiče v souladu s průvodní dokumentací výrobce.
  2. Hlídejte otevřený oheň – nenechávejte bez dozoru otevřený plamen svíček, sporáku, krbu a zvyšte opatrnost při vaření.
  3. Pozor na cigarety – při kouření a odhazování nedopalků do odpadkových košů nedopalky vždy dokonale uhaste.
  4. Kontrola komínů – dodržujte pravidla na údržbu a provoz spalinových cest.
  5. Topte, jak se má – nedávejte do blízkosti topidel hořlavé látky, popel ukládejte do nehořlavé nádoby.
  6. Poučte své děti – dejte z dosahu dětí zápalky, zapalovače, vysvětlete jim nebezpečí vzniku požáru.
  7. Vybavte svoji domácnost – instalujte hlásiče požáru, vybavte domácnost hasicími spreji a přenosnými hasicími přístroji.
  8. Udržujte v pořádku uzávěry inženýrských sítí – hlavní vypínače elektrického proudu, uzávěry vody a plynu musejí být řádně označené a přístupné.
  9. Kontrolujte elektrická zařízení – kontrolujte pravidelně stav spotřebičů a šňůrových vedení.
  10. Udržujte průchodné chodby a schodiště – v případě požáru oceníte, že budete moci z hořícího domu rychle utéct a zachránit členy rodiny.

Oficiální leták akce naleznete ZDE (formát pdf, vel. 852 kB).

 


Autor: zveřejnil admin Publikováno 10. 9. 2019 1:00

Oznámení pro občany s adresou trvalého pobytu na ohlašovně – přebírání pošty

Datum konání: 17. 3. 2019 - 31. 3. 2019

Informace.pngUpozorňujeme občany, kterým byla na základě správního řízení zrušena adresa trvalého pobytu a jsou proto nyní evidenčně hlášení na adrese ohlašovny – tj. na adrese Husova 240, Borohrádek, 517 24, že Městský úřad Borohrádek není oprávněn přebírat korespondenci, která jim je na uvedenou adresu doručována. Městský úřad Borohrádek přebírá pouze oznámení o uložení zásilky a výzvu s poučením (tzn. u zásilek doporučených), tak jak mu to ukládá § 10 c) zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel (podle novely platné od 1. ledna 2016). Tyto výzvy jsou ukládány na matrice na Městském úřadě Borohrádek.

Každý občan přihlášený na tzv. úřední adresu je proto povinen si způsob doručování domluvit buď přímo s provozovatelem poštovních služeb – např. služba České pošty (změna místa dodání – dosílka), případně oznámit adresu pro doručování příslušným institucím (správní úřady, bankovní ústavy, mobilní operátoři atd.) Údaj o místě trvalého pobytu je pouze evidenčním údajem a nevyplývají z něho žádná práva a povinnosti k objektu a slouží pouze k administrativním účelům.


Autor: zveřejnil admin Publikováno 17. 3. 2019 23:53

V pokladně Městského úřadu Borohrádek můžete platit platební kartou

Datum konání: 7. 10. 2018 - 31. 10. 2018

PlatbaPlatebniKarou2018.jpgOd pondělí 1. října 2018 lze v pokladně Městského úřadu Borohrádek provádět všechny platby též bezhotovostně prostřednictvím platební karty, a to kontaktní i bezkontaktní. Přijímány jsou tyto platebních karty

AkceptovanePlatebniKarty2018.jpg


Autor: zveřejnil admin Publikováno 7. 10. 2018 20:18

Výsledky voleb do zastupitelstev obcí v Borohrádku

Datum konání: 7. 10. 2018 - 21. 10. 2018

Výsledky voleb v Borohrádku

Volby do zastupitelstev obcí konané ve dnech 5. a 6. října 2018

Zvolení zastupitelé

Volby2018.png

Voleb se zúčastnilo celkem 725 voličů, což představuje volební účast 43,78 %.

Informace převzaty z webu volby.cz


Autor: zveřejnil admin Publikováno 7. 10. 2018 16:05