Počasí ve městě

Počasí

Neděle Polojasno 5/0 °C
Pondělí Oblačno 5/0 °C
Úterý Zataženo 5/1 °C
Středa Zataženo 5/1 °C

Fulltextové vyhledávání 2

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Příjem žádostí o dotaci z rozpočtu města na rok 2023
1
Program kina a divadla Rychnov nad Kněžnou - listopad
2 3 4 5
Stezka odvahy
6
7 8 9
Krajinou příběhů
10 11
Svatomartinské slavnosti v Rychnově nad Kněžnou
12 13
14 15
Uzavření městského úřadu - úterý 15. listopadu 2022
16 17
Hledáme hostitele
18
Hledáme hostitele
19
Hledáme hostitele
20
Hledáme hostitele
21
Hledáme hostitele
22
Hledáme hostitele
23
Hledáme hostitele
24
Hledáme hostitele
25
Adventní tvoření a vánoční bazárek v Církevní základní škole
26
Adventní trhy zakončené slavnostním rozsvícením vánočního stromu
27
28 29 30
Dny otevřených dveří v SŠ GT Žamberk
1 2
Sbírka Diakonie Broumov - oděvy, přikrývky, bytový textil, hygienické potřeby...
3
Sbírka Diakonie Broumov - oděvy, přikrývky, bytový textil, hygienické potřeby...
Mikulášská nadílka
Mikulášská zábava
Do Žďáru nad Orlicí přitáhnou čerti
4
Drobečková navigace

Úvod > Občan > Aktuality

Aktuality


Vložení vlastní aktuality

Služba "Vložení vlastní aktuality":  Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.) vložena na tuto stránku a zaslána odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

 

Štítky:








Novější 1

“NECHOĎTE – VOLEJTE - PODEJTE“

Datum konání: 3. 1. 2022 - 7. 2. 2022

InfoDanNemovitosti.pngInformační leták “NECHOĎTE – VOLEJTE - PODEJTE“ s telefonními linkami, na kterých jsou připraveni pracovníci Finanční správy České republiky, aby poplatníkům poskytli informace a pomoc s vyplněním přiznání k dani z nemovitých věcí tak, aby poplatníci nemuseli podstupovat rizika spojená s dopravou a osobní přítomností na finančním úřadě a jeho územních pracovištích. S ohledem na složitou epidemiologickou situaci a v zájmu omezení šíření viru SARS CoV-2 Finanční správa České republiky poplatníkům daně z nemovitých věcí doporučuje omezit osobní kontakt se správcem daně a využívat zejména elektronické formy komunikace.

Přiznání k dani z nemovitých věcí si mohou poplatníci vyplnit také v aplikaci Elektronické podání pro Finanční správu (EPO) dostupné na internetových stránkách Elektronické formuláře - Portál MOJE daně (mfcr.cz)  - Daň z nemovitých věcí - Daňové přiznání k dani z nemovitých věcí – od  roku 2011 včetně. Uvedená aplikace obsahuje veškeré číselníky nutné pro vyplnění přiznání k dani z nemovitých věcí. Daňové přiznání je možné prostřednictvím této aplikace vyplnit a rovněž odeslat příslušnému finančnímu úřadu. K odeslání daňového přiznání lze rovněž využít daňovou informační schránku (DIS+). Z aplikace EPO lze i daňové přiznání vyexportovat do formátu PDF a vytisknout na tiskárně. Poté stačí daňové přiznání pouze vlastnoručně podepsat a odeslat příslušnému správci daně.

Aplikace pro vyhledání koeficientů pro vyplnění přiznání k dani z nemovitých věcí je dostupná z internetové stránky Vyhledávání koeficientů pro podání k dani z nemovitých věcí - Daňový portál (mfcr.cz)


Autor: zveřejnil admin Publikováno 6. 1. 2022 21:34

Změna výpůjční doby v městské knihovně v roce 2022

Od pondělí 3. ledna 2022 má městská knihovna upravenou výpůjční dobu:

VypujcniDoba2022.png


Autor: zveřejnil admin Publikováno 29. 12. 2021 22:07

Nepojistná dávková pomoc státu v případě problémů s úhradou dodávek energií

Informace.pngMinisterstvo práce a sociálních věcí ČR vydalo metodiku k jednorázové dávce pomoci v hmotné nouzi, tzv. mimořádné okamžité pomoci. Naleznete ji ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 43,7 kB)

Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR Vydalo příručku ENERGETIKA - informace pro zákazníky, naleznete ji ZDE (příručka ve formátu pdf, 348 kB).

 


Autor: zveřejnil admin Publikováno 20. 12. 2021 22:23

Harmonogram Občanské poradny pro rok 2022

Informace.pngObčanské poradenské středisko, o. p. s., Občanská poradna Náchod, která nabízí pomoc občanům při řešení problémů každodenního života zveřejnila harmonogram Občanské poradny v Komunitním centru v Kostelci nad Orlicí pro rok 2022. Poradenství je poskytováno zdarma. Více informací o službě naleznete na webových stránkách společnosti www.ops.cz.


Publikováno 30. 11. 2021 21:10

Jak správně topit?

Datum konání: 12. 11. 2021

JakSpravneTopit.pngMinisterstvo životního prostředí sestavilo příručku o tom, jak správně topit. V této příručce jsou též uvedeny všechny povinnosti související s vytápěním v kotlích na pevná paliva dle zákona č. 201/2012 Sb. o ochraně ovzduší. Příručku naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 3,68 MB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 12. 11. 2021 10:30

Borohrádek - volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR konané ve dnech 8.10. – 9.10.2021

Datum konání: 11. 10. 2021

Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky konané ve dnech 8.10. – 9.10.2021 - výsledky v Borohrádku. 

VysledkyVoleb21.png


Autor: zveřejnil admin Publikováno 11. 10. 2021 7:51

Změny ve vydávání OP

Datum konání: 2. 8. 2021

Informace.pngV souvislosti s novelou zákona o občanských průkazech (dále OP) a zavedením snímaní biometrických dat pro eOP od 1. srpna 2021 vydal Městský úřad Kostelec nad Orlicí oznámení, které naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 39,1 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 30. 7. 2021 6:41

Dodatkové tabule na autobusových zastávkách

Datum konání: 16. 7. 2021

DodatkoveTabuleZastavkyAutobusu2021.pngOd 7. března 2021 zahájili autobusoví dopravci provozování veřejné služby podle nových smluv, které Královéhradecký kraj uzavřel s jednotlivými dopravními společnostmi po úspěšném dokončení veřejné zakázky s názvem „Výběr dopravců pro uzavření smluv o veřejných službách v přepravě cestujících ve veřejné linkové dopravě na území Královéhradeckého kraje”. Smlouvy jsou uzavřeny pro období následujících 10 let a přinesly několik významných změn. Jednou z nich jsou dodatkové tabule, které budou v průběhu roku 2021 umisťovány na autobusových zastávkách v Královéhradeckém kraji.

Na dodatkové tabuli jsou uvedeny základní informace o zastávce, jako je název zastávky, číslo zóny IREDO do které je zastávka zařazena, číslo odjezdové hrany. Na každé dodatkové tabuli je též umístěn QR kód, který přináší dynamické informace. Jeho načtením pomocí mobilního telefonu lze zjistit nejbližší odjezdy autobusů z dané zastávky, polohu příslušného spoje a jeho případné zpoždění.


Autor: zveřejnil admin Publikováno 15. 7. 2021 22:59

Informace o dostupnosti zdravotnické dokumentace z ordinace MUDr. Věry Stejskalové

Informace.pngOdbor zdravotnictví Krajského úřadu Královéhradeckého kraje oznamuje, že převzal zdravotnickou dokumentaci z ordinace MUDr. Věra Stejskalová, IČ 46459391, Kout 566, Borohradek, PSČ 517 24. Je nezbytné, aby si všichni pacienti MUDr. Stejskalové, pokud tak již neučinili, zvolili nového lékaře v oboru zubní lékařství. Bude-li váš nový lékař potřebovat vaši zdravotnickou dokumentaci, můžete o ni požádat (pouze písemně) na adrese Krajský úřad Královéhradeckého kraje, oddělení zdravotnictví, Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové.

Zdravotnická dokumentace bude předávána pouze novému lékaři, nikoliv pacientovi. V případě nejasností kontaktujte, na telefonním čísle 495 817 505, paní Jaroslavu Veselou Kukalovou, která zajišťuje předávání zdravotnické dokumentace nově zvolenému lékaři.

Pokud se Vám nepodaří domluvit se s některým z lékařů, aby vás přijal do péče, obraťte se na svoji zdravotní pojišťovnu, která je povinna zajistit poskytování zdravotní péče svým pojištěncům.

Oznámení oddělení zdravotnictví KÚ Královéhradeckého kraje naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 84,1 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 26. 6. 2021 20:53

Změna intervalu odečtů vodoměrů

Informace.pngAQUA SERVIS, a.s. oznamuje, že v Borohrádku (včetně místní části Šachov) budou probíhat odečty vodoměrů u všech maloodběratelů pouze jedenkrát ročně. Příští odečty tedy proběhnou až v únoru 2022 a odběratelé musí počítat s částkou odpovídající roční spotřebě vody.

Chcete-li se vyhnout placení vysoké jednorázové platby za roční vyúčtování dodávek pitné vody a odvádění splaškových vod do kanalizace, můžete si sjednat platbu záloh – měsíční nebo čtvrtletní. Sjednání zálohových plateb lze učinit prostřednictvím formulářů Přistoupení k zálohám – žádost o umožnění záloh a Změna stávající smlouvy.

Oba vyplněné a naskenované nebo ofocené formuláře lze odeslat elektronicky na mailovou adresu zc@aquark.cz nebo je vhodit do schránky v sídle firmy (Štemberkova 1094, 51601 Rychnov nad Kněžnou) případně je v úředních hodinách (Po 8 – 11 a 12 – 16, St 8 – 11 a 12 - 14) doručit osobně – v tomto případě vám mohou příslušní zaměstnanci společnosti pomoc s jejich vyplněním.

Všechny informace o sjednání záloh naleznete ZDE (odkaz na webové stránky firmy AQUA SERVIS a.s.).

Informace generální ředitelky ke změně provádění odečtů vodoměrů naleznete ZDE (dokument ve formátu pdf, vel. 54.7 kB).


Autor: zveřejnil admin Publikováno 6. 6. 2021 20:15

Novější 1