Počasí ve městě

Počasí

Úterý Jasno 9/-1 °C
Středa Zataženo 13/0 °C
Čtvrtek Oblačno až zataženo s občasným deštěm 13/4 °C
Pátek Oblačno 12/6 °C

Fulltextové vyhledávání 2

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Výluka v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň na trati 026 Choceň - Náchod
27
Výluka v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň na trati 026 Choceň - Náchod
28
Výluka v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň na trati 026 Choceň - Náchod
29
Výluka v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň na trati 026 Choceň - Náchod
1
Výluka v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň na trati 026 Choceň - Náchod
Sbírka pro Diakonii Broumov
2
Sbírka pro Diakonii Broumov
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
Divadelní představení Haló
16 17
18 19 20 21 22
Disco party v sokolovně
Disco party v sokolovně
23 24
25 26 27
Informace Finančního úřadu
28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Czech POINT

 Czech POINT 

Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál, tedy Czech POINT je projektem, který by měl zredukovat přílišnou byrokracii ve vztahu občan - veřejná správa. Czech Point je asistovaným místem výkonu veřejné správy, kde každý může získat informace o údajích, které o něm vede stát v centrálních registrech.

Pracoviště CZECH POINT nejsou určena k nahlížení do rejstříků, ale pouze k vystavení ověřeného výstupu z příslušného registru. Tento ověřený výstup se stává veřejnou listinou. Za údaje, které žadatel z výstupu získá, nese právní odpovědnost (např. ve vztahu k zákonu o ochraně osobních údajů). Žadatel musí znát určité identifikační údaje o subjektu, ke kterému chce získat výstup. .

Cílem projektu Czech POINT je vytvořit takovou službu pro komunikaci se státem, a to prostřednictvím jednoho místa, kde bude možné získat a ověřit data z veřejných i neveřejných informačních systémů, úředně ověřit dokumenty a listiny, převést písemné dokumenty do elektronické podoby a naopak. Projekt Czech POINT přináší značné ulehčení komunikace se státem.

Co to znamená pro občana?

Na  Městském úřadě v Borohrádku označené logem Czech POINT, získají občané ověřené výpisy z dosud zpřístupněných centrálních evidencí a rejstříků na jednom místě a na počkání.

V současné době se jedná o tyto ověřené výstupy z centrální evidence:

1. Výpis z Rejstříku trestů ČR

Co potřebujete mít: 

platný občanský průkaz, cestovní pas nebo průkaz o povolení pobytu cizince

Kolik to   bude stát:

100,- Kč

2. Výpis z Rejstříku trestů právnických osob

Co potřebujete vědět: 

IČO   (identifikační číslo organizace)

Kolik to   bude stát:

100,- Kč

3. Výpis z katastru nemovitostí

Co potřebujete vědět: 

katastrální   území a číslo listu vlastnictví

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

4. Výpis z obchodního rejstříku

Co potřebujete vědět: 

IČO   (identifikační číslo organizace)

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

5. Výpis ze živnostenského rejstříku

Co potřebujete vědět: 

IČO   (identifikační číslo organizace)

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

6. Podání do registru živnostenského podnikání pro FO a PO

Co potřebujete mít: 

platný   občanský průkaz nebo cestovní pas, vyplněný jednotný registrační formulář

Kolik to   bude stát:

1.050,- Kč

7. Výpis bodového hodnocení z registru řidičů

Co potřebujete mít: 

platný   občanský průkaz nebo cestovní pas, platný řidičský průkaz

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

8. Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů

Co potřebujete mít: 

IČO   (identifikační číslo organizace)

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

9. Podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH

Co potřebujete mít: 

IČO   (identifikační číslo organizace)

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

10. Výpis z Insolvenčního rejstříku

Co potřebujete mít: 

IČO   (identifikační číslo organizace) nebo identifikační údaje fyzické osoby

Kolik to   bude stát:

100,- Kč   za první stránku
  50,- Kč za každou další i započatou stránku

Více informací o poplatcích získáte ZDE

Další služby CZECHPOINTU na MěÚ Borohrádek

Agenda ISDS

Formulář žádosti o zřízení datové schránky

Formulář žádosti o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových

Formulář žádosti o přidání pověřené osoby k přístupu do datové schránky

Formulář žádosti o zneplatnění přístupových údajů pověřené osoby (zrušení osoby)

Formulář žádosti o znepřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost

Formulář žádosti o opětovné zpřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost

Formulář žádosti, aby datová schránka plnila funkci OVM

Formulář žádosti, aby datová schránka neplnila funkci OVM

Formulář povolení PO/PFO/PO dodávání dokumentů od datové schránky PO/PFO/PO

Formulář zrušení PO/PFO/FO dodávání dokumentů od datové schránky PO/PFO/FO 

Konverze dokumentů

Formulář autorizované konverze z elektronické do listinné podoby dokumentů

Formulář autorizované konverze z listinné do elektronické podoby dokumentů 

Ostatní podání

  • Formulář registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
  • Formulář registru živnostenského podnikání pro fyzickou osobu
  • Formulář registru živnostenského podnikání pro právnickou osobu

Základní registry

  • Výpis údajů z registru obyvatel
  • Výpis údajů z registru osob
  • Veřejný výpis údajů z registru osob
  • Výpis o využití údajů z registru obyvatel
  • Záznam o využití údajů v registru osob
  • Žádost o změnu údajů v registru obyvatel
  • Žádost o změnu údajů v registru osob
  • Žádost o poskytnutí údajů třetí osobě

Aktualizace 29.1.2017